دوومیدانی ایران برای اولین بار در رده‌بندی جهان قرار گرفت
 
دومیدانی
اموزش ها وتمرین ها100متر،اعلام مسابقات100متر نونهالان75تا پایین
 
 

در پایان چهارمین روز از رقابتهای دوومیدانی قهرمانی جهان در دایگو کره جنوبی تیم ایران برای نخستین بار در تاریخ با تک مدال برنز حدادی وارد رده‌بندی مدالی شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به کره جنوبی، در پایان چهارمین شب از سیزدهمین دوره رقابتهای دوومیدانی قهرمانی جهان در دایگو احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا برای اولین بار در تاریخ دوومیدانی کشورمان موفق به کسب مدال این بازیها شد.

حدادی در فینال پرتاب دیسک مسابقات قهرمانی جهان بالاتر از بسیاری از قهرمانی جهان همچون الکنا و پیتر متالاچوفسکی در رده سوم جهان ایستاد تا دوومیدانی کشورمان برای نخستین بار صاحب مدال جهانی شود.

با کسب مدال برنز حدادی، دوومیدانی ایران برای اولین بار درتاریخ وارد رده بندی مدالی رقابتهای دوومیدانی قهرمانی جهان شد. در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان در دایگو 202 کشور شرکت کرده اند. ایران با تک مدال برنز حدادی در رده بیست و یکم قرار گرفته است.

پیش از ایران از بین تیم های آسیایی چین با یک طلا و یک نقره پنجم است. ژاپن هم با تک مدال طلای پرتاب چکش مردان خود در رده هشتم قرار دارد. ایران با کشورهایی چون بلژیک، کلمبیا، فرانسه، لیتوانی، اسکاندیناوی، اسلوونی و توباگو در رده بیست و یکم قرار دارد.

تا پایان روز چهارم آمریکا قهرمان بلامنازع مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان با 9 مدال در رده اول قرار دارد. آمریکا هم اکنون 4 طلا، 4 نقره و یک برنز دارد. جامائیکا و روسیه هم با هشت مدال شامل سه نشان طلا، دو نقره و سه برنز دوم و سوم هستند.

سیزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان با حضور دوهزار ورزشکار از 202 کشور جهان از 5 تا 13 شهریور ماه در دایگو کره جنوبی برگزار می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 8 شهريور 1398برچسب:دوومیدانی ایران برای اولین بار در رده‌بندی جهان قرار گرفت, :: 21:33 :: توسط : وحید مهدوی

درباره وبلاگ
وبلاگ نابود شد! با عرض پوزش وبلاگ با مشكل مواجع شد.براي دريافت مطالب جديد در مورد دووميداني به ادرسي كه تا چند وقت ديگه در اين وبلاگ گزاشته ميشه مراجعه كنيد.با تشكر مديروبلاگ:وحيد مهدوي
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دومیدانی100متر و آدرس domeydani-sorat.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 30318
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

جاوا اسكریپت